styleup

Bucharest Romania Twestival 2009-BRING WATER TO THE WORLD

Mi se pare foarte misto sa mergi aici, sa faci ceva, cat

poti tu, sa dai cat poti, sa devii pentru o seara o parte

 dintr-un circuit worldwide.

Vedeti mai jos despre ce vorbesc si mai multe detalii aici-

http://bucharest.twestival.com/

Bucharest Romania Twestival 2009

12 February 2009, 18:30, Orange Concept Store, Calea Victoriei 41 , Bucharest

Bring water to the world

În prezent 1.1 miliarde de oameni nu au acces la apă potabilă, adică 1 din 6 persoane. Multe comunităţi din ţările în curs de dezvoltare au suficiente rezerve de apă în pânza freatică, dar le sunt inaccesibile din lipsa de fonduri. Săparea unui puţ de apă costă în jur de $4.000-$12.000, iar mulţi dintre membrii acestor comunităţi trăiesc cu mai puţin de $1 pe zi. Chiar dacă ar pune aceşti bani împreună, suma ar fi insuficientă pentru finanţarea chiar şi a unui singur puţ. Aici intervin charity: water şi organizaţiile partnere…

 

Pe 12 februarie 2009, Bucureştiul se alătura acestei cauze împreună cu peste 170 de oraşe din întreaga lume, sub umbrela Twestival: Tweet. Meet. Give. Utilizatori de Twitter, oameni din online sau new/old media şi nu numai renunţă la confortul avatarelor pentru a socializa offline şi a se distra împreună, contribuind totodată la strângerea de fonduri pt charity: water

Ce este Twestival?

 

Primul Twitter+Festival, organizat în septembrie 2008, şi-a propus să aducă împreună “tweeple” din Londra pt a se cunoaşte şi a interacţiona, sprijinind un charity local (The Connection). Iniţiativa s-a materializat în strângerea de fonduri şi donaţii în obiecte, dovedind că social media, pe lângă entertainment, poate aduce rezultate concrete offline.

Acum, la aproximativ 6 luni distanţă, Twestival #2 ia amploare şi devine un eveniment internaţional. România are şansa de a se alătura cauzei prin două oraşe: Bucureşti şi Cluj.

De ce Bucureşti?

  • Pentru că se poate )
  • Pentru că “twitteriştii” noştri sunt generoşi şi săritori când e vorba de cauze nobile.
  • Pentru că realizând ceva concret via Twitter la nivel local, putem convinge companiile din .ro să investească mai mult în Social Media.

Cum pot ajuta?

În primul rând, cumpărând bilet şi asigurându-ţi astfel participarea. Detalii despre costul biletelor şi modalităţi de achiziţie: în curând pe această pagina. Între timp, te poţi înscrie pe lista provizorie.

Dacă eşti blogger şi participi sau crezi în cauza de mai sus… poţi scrie un articol pentru a promova evenimentul.

Dacă foloseşti reţele sociale… poţi spune prietenilor tăi despre @buchatwest (Bucharest+Twestival) pe Twitter, FaceBook sau LinkedIn şi îi poţi convinge să ni se alăture.

Dacă eşti start-up, agenţie interactivă, ONG, trust media sau companie cu prezenţă pe Twitter… şi vrei să îţi asociezi numele cu un eveniment de o asemenea amploare, poţi fi sponsor pentru food & drinks sau tombolă, sau poţi face o donaţie directă.

Advertisements

February 12, 2009 - Posted by | promo, propuneri

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: